Salwa - Kosong Tolak Dua (;´༎ຶД༎ຶ`)

Assalamualaikum~


So, before this angin aku datang nak buat novel which membawa kepada kemunculan novel Heitus aku yang gamaknya lagi 10 tahun baru ada endingnya. Haha Sekarang ni, angin aku datang nak buat video. Aku macam semangat nak belajar buat video guna aplikasi Sony Vegas Pro which aku dah dapatkan untuk mengedit video. Okay, video pertama yang aku buat menggunakan Sony Vegas Pro untuk diupload ke Youtube adalah video yang berkisarkan soalan mudah matematik yang disoal oleh aku kepada adik aku. 

Aku harap korang bagi support untuk video ni, and aku masih newbie lagi dalam dunia peneditan video lagi - lagi yang menggunakan aplikasi hebat macam Sony Vegas Pro. Aku belajar guna Youtube. Dan untuk video yang pertama ini, aku ambil masa lebih kurang sehari setengah untuk selesai mengedit dan upload ke Youtube. 



Okay, jangan lupa subscribe dan comment untuk penambah baikkan dalam video yang aku boleh buat. dari segi editing dan content yang boleh aku buat. Thank you. :)

p/s: Segala ape yang tertulis, hanyalah opinion and penceritaan aq.. please jangan terasa in case of rudeness in any of my writings, yelah.. aku hanya manusia biase yang banyak kesilapan dan masih mencuba untuk memperbaiki diri sendiri.. :)

Comments

Popular posts from this blog

Penerapan UiTM From Diploma to Degree & Permohonan PTPTN Kali Kedua & Kolej Preview :)

13 Barang Asas Yang Perlu Ada Sebelum Mulakan Aktiviti Crochet (Major in Amigurumi)

Berjaya Ditawarkan PIDN 2018 Tapi Stay Dengan Peduli Siswa | Memilih PIDN 2018 instead of PTPTN